Velkommen til frokostseminar den 30. august hos McCann Oslo! Seminaret tar for seg ulike kulturelle fenomener og hvilke globale, regionale og lokale konsekvenser disse skaper for merkevarer vi bryr oss om.
Samtlige av McCanns medarbeidere over hele verden tok del i å intervjue hele 24 000 mennesker i 70 land for å bidra til studien ”Truth About Global Brands”. Analysen er aktuell for alle som jobber med merkevarebygging – enten det er globalt eller lokalt.
Studiet presenteres av McCanns European Strategy Director Harjot Singh og leder av Truth Central EMEA; Rodney Collins.
Etter presentasjonen har vi paneldebatt for å diskutere lokale konsekvenser av de globale funnene. I panelet møter vi blant annet Mette Fossum fra Rema 1000, Henrik Habberstad fra Equinor samt journalist Frithjof Jacobsen fra VG.
Vi serverer lett frokost fra kl 0830, sparker i gang presentasjonen 0900 og takker for oss rundt 1030.
NB! Vi har begrenset med plasser.
Påmeldingsfrist er fredag 24. august 👉🏽 https://bit.ly/2B7OjDc