Årets største møteplass for oss som jobber med å forstå kunder og forbrukeratferd. Dagen byr på læring, innsikt og inspirasjon! Fagdagen starter med lunsj og utstilling kl. 11:15 og om kvelden blir det fest!
Hvordan redde markedsanalyse i en «overspurt» tid? Måler vi det som er enklest å måle, fremfor det som er viktig? Hvordan skal vi velge, analysere og konkludere i våre faktasjekker? Hvordan kan vi som markedsanalytikere og rådgivere kommunisere mer effektivt? Dette er noen av spørsmålene som tas opp på MAD2018.
Vi har invitert foredragsholdere fra kjente og aktuelle bedrifter som blant annet skal fortelle om hvordan de digitaliserte mange millioner kundereiser, hvordan maskinlæring kan brukes til å ta strategiske markedsføringsbeslutninger. Vi får høre om veien til vekst gjennom bredere målgrupper, og hvordan få svar fra målgrupper man vanligvis hører lite fra?
Fullt program og påmelding her:
http://www.analysen.no/seminarer/item/mad-2019
Et godt faglig program, stands, konkurranser, priser og fest er kjennetegnet til MAD. Du vil få en unik mulighet til å bli kjent med nye fjes i bransjen og utvide nettverket ditt – og møte gamle kjente.