Den som eier ordet eier verden – En frokostprat om bullshit, ord som endrer verden – og om en bok som kan hjelpe deg til å skrive bedre tekster.
Høyskolen Kristiania og Gyldendal arrangerer frokostseminar med forfatterne av boka Markedsspråket
Markedsspråket er en bok som hjelper både tekstforfattere og studenter til å lage og skrive bedre markedskommunikasjon. Det er den første fagboken for reklametekstforfattere i Norge, og den tar for seg temaer som kommunikasjon, merkevarebygging og posisjonering, kreativitet, idéutvikling, reklametesting, kritikk og motgang.
Boken inneholder i tillegg tips for en rekke praktiske områder innen markedskommunikasjon, som forbrukerinnsikt, kundeløfter, reklamefilm og reklameproduksjon for nye medier og kanaler, og en rekke eksempler og caser fra reklamepraksis.
Boken har et sosialkonstruksjonistisk perspektiv – det vil si at forfatterne argumenterer for at språket former virkeligheten vi lever i.
Den 21. november vil forfatterne Kim Bjørnqvist, Magne Johannessen og Elling Aarflot bli ledet i en samtale om boken av Kjell Terje Ringdal fra Høyskolen Kristiania.
Alle interesserte er hjertelig velkomne. Det vil være enkel frokostservering.
Les mer om boken her
http://fagnyheter.gyldendal.no/news/den-som-eier-ordet-eier-verden-324339